Daintree National Park dag 2

17 oktober 2016 - Daintree National Park, Australië

Prima geslapen vannacht. Het lawaai viel erg mee, geen kokosnotenkrakende possums gehoord. Op dit moment is het bij het vallen van de avond wél heel druk buiten. We horen veel schreeuwende kikkers buiten. Nee, ze kwaken niet, ze schreeuwen.

Vandaag rustig aan gedaan. Wat gezwommen, gezond en geluierd. Rond het middaguur vertrokken we naar Lower Daintree, daar was de opstapplaats voor de boot. Ongeveer een uur rijden vanaf ons huis. Het was een klein bootje en we zouden een uur op pad gaan. We zagen van alles, maar vooral bijzondere vogels, geen krokodillen. De jongens werden al wat ongeduldig, maar gelukkig zagen we er toch nog heel wat in het laatste kwartier. We zagen uiteindelijk twee volwassen krokodillen en twee baby's. Best bijzonder, want de meeste jonge krokodillen overleven het eerste jaar niet.  Na afloop hebben de jongens nog wat souvenirs gekocht en gingen we naar huis. 's avonds uit eten geweest bij een heel leuk plekje. Heerlijk eten en ze hadden veel papegaaien rondvliegen en slangen in terraria. Er vlogen ook hele grote vleerhonden rond toen het schemerig werd. Morgen doen we waarschijnlijk een dagje strand, nu het nog kan.