Daintree National Park dag 3

18 oktober 2016 - Daintree National Park, Australië

We wilden graag een dagje strand, maar hoe anders liep het. Finn was niet lekker vanochtend, dus bleef ik met de jongens achter terwijl Daan een boodschap deed. Helemaal enthousiast kwam hij terug: hij had een zeldzame kasuaris gespot! Helaas geen goeie foto kunnen maken.

Na het ontbijt gingen we naar de Cowbay Beach, dat ligt 600m. van ons huis. Bepakt en bezakt kwamen we aan, klaar om te zwemmen en te bakken. Helaas, helaas, vanwege de krokodillen was het zwemmen verboden. We konden alleen een strandwandeling maken. Dat hebben we kort gedaan. Onderweg terug naar huis zagen we een Discovery Park. Het leek ons wel leuk, dus een kaartje gekocht. We werden door het regenwoud geleid, kregen extra informatie over het regenwoud en er waren veel dieren te zien. Ook was er een uitkijktoren over de Daintree. Het leek soms wel een beetje op het Dinobos in Amersfoort, er waren allemaal bewegende dino's.

Eenmaal thuis hebben de jongens heerlijk gezwommen in het zwembad. Aan het eind van de dag zijn we nog naar een bekend strand gereden: Cape Tribulation. Prachtige plaatjes geschoten ,maar ook hier mag er niet gezwommen worden vanwege de krokodillen. Helaas ook weer geen kasuaris gespot. Thuis gegeten, gebiljart en dik verloren :-). Morgen reizen we verder naar Cairns, onze laatste plek voor we terug vliegen. Vandaag hebben we onze zitplaatsen gereserveerd in het vliegtuig...wat is het snel gegaan!

1. Johanna Maarschalkerweerd:
    18 oktober 2016
    Ja de tijd is voorbij gevlogen geniet nog van de laatste dag.
  2. Jantine:
    18 oktober 2016
    Ik vroeg me al af Waneer jullie zouden terug keren ,maar durfde het niet te vragen.
    Voorlopig zit je daar nog lekker ; )
  3. Gerianne:
    19 oktober 2016