Eerste dagen

26 september 2016 - Sydney, Australië

We hebben een goede vlucht achter de rug. Alles ging vlotjes en we hadden geen vertraging o.i.d. Na 11 uur vliegen waren we geland in Hong Kong. We hadden voor een kleine dag een hotel gereserveerd op het vliegveld. Ideaal om even uit te rusten. Na een korte pauze zijn we een aantal uur Hong Kong gaan verkennen. Prachtig! Het was er warm en wat een wolkenkrabbers en mensenmassa's! Indrukwekkend om te zien. Kay en Daan hebben zich nog in het reuzenrad gewaagd en hebben er prachtige plaatjes geschoten.

Om 23.55u vertrok ons toestel weer richting Sydney. We hadden verwacht er weer 11 uur over te doen, maar na ruim 8 uur waren we er alweer. Een meevaller! Moet zeggen dat ik ook trots ben op de jongens. Ze hebben het erg goed gedaan, ondanks het veranderde ritme, het slaap tekort en het lange stil zitten.

Om 11 uur waren we bij ons hotel. Leuk, midden in het centrum van Sydney. Vlakbij Hyde Park en China Town. Na een dutje zijn we nog even Hyde park gaan verkennen. Daarvandaan zagen we een enorme toren (Sydney Eye), die de jongens wel wilden beklimmen. Prima, zo gezegd zo gedaan. Inmiddels boven aangekomen was het donker en wat is Sydney dan prachtig!! We zagen de Harbour Bridge en de Opera House verlicht. Wat gaaf! Hierna een pizza gehaald en in het hotel opgegeten. Nu samen met Kay bij Starbucks (gratis WIFI ;-)) het blog bij werken. Het uploaden van foto's, lukt niet helemaal. Die houden jullie nog te goed!

1. Tamara:
    26 september 2016
    Wat klinkt dat allemaal goed! Een super begint van een super vakantie!
    Geniet ervan! Liefs
  2. Adri:
    26 september 2016
    Fijn als zo'n toch lange vlucht prettig verloopt.
    En dan nu genieten!
  3. Johanna Maarschalkerweerd:
    26 september 2016
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad .nu begint het veel plezier leuk dat we het zo kunnen mee beleven
  4. Andries den Besten:
    26 september 2016
    Mooie berichten! Leuk om te lezen. Veel plezier met deze wereldervaring!
    Groetjes Anneke en Andries
  5. Hennie van den Brink:
    26 september 2016
    Wat fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad
    een andere wereld waar jullie nu zijn
    geniet er van, wij genieten mee
  6. Ria van den Brink:
    Leuke foto,s
    En fijn dat t zo vlot verlopen is
  7. Ronald den Haan:
    26 september 2016
    Lekker hoor geniet ervan. Ervaring voor de rest van je leven
  8. Gerianne:
    26 september 2016
    Leuk om jullie vliegtuig te hebben gevolgd met de satteliet. Wat een toppers die jongens! Wat zal dat genieten worden voor jullie! Benieuwd naar de vokgende blog! Liefs van ons xx
  9. Tanina:
    26 september 2016
    Gaaf hoor! Heel veel plezier. Kijk al uit naar het volgende blog. Groetjes Tanin
  10. Michel:
    26 september 2016
    Wat ontzettend leuk om jullie eerste ervaringen mee te beleven. Wat ontzettend gaaf zeg. Zo'n mooi land lijkt me. Stoer van de boys dat ze zich zo goed gedragen. Geniet er lekker van met z'n allen.
  11. Marianne:
    26 september 2016
    Wat fijn dat de reis goed isverlopen en te gek dat jullie in Hong Kong de energie hadden om er op uit te gaan. Doen jullie goed
  12. Pim:
    27 september 2016
    Het ziet er geweldig uit! Ook super om de blog van Kay te volgen, leuk hoor. Geniet ervan, heerlijke tijd en genieten gewenst!!