Manly Beach

27 september 2016 - Manly Beach, Australië

Wat leuk om al jullie reacties te lezen! Super! Lijkt het toch niet zo ver weg. Het lukt niet om op alle te reageren, want we hebben maar 1 uur internet tot onze beschikking. Maar we lezen alles.

Vannacht gelukkig wat beter geslapen. Wel waren we beiden midden in de nacht een poosje klaar wakker, maar gelukkig nog wel in slaap gesukkeld na een poosje. Kay en Finn hebben een lange nacht gemaakt gelukkig. Daar knap je van op! Vandaag hebben we de veerboot naar Manly Beach genomen. En zagen we vanuit de haven de Operahouse en de Harbourbridge in daglicht. Zo apart dat we dat in het echt zien i.p.v. op een plaatje of in de film (Finding Nemo ;-)). De jongens wilden op Manly Beach graag naar Sealife. Kay ging helemaal uit zijn dak bij het zien van zoveel haaien. Sommige leken zelfs voor hem te poseren, zo dicht bij bleven ze bij hem zwemmen. (De foto's volgen later, dat lukt hier niet.)

Na Sealife zijn we naar het strand gegaan. Prachtige blauwe zee met enorme golven. De jongens hielden zich uiteraard niet droog (geen zwembroek mee, dom natuurlijk...) en hebben maar in hun ondergoed gezwommen. In een souvernirwinkeltje een handdoek gekocht en zo hebben we ons weer gered.

Daarna de Scenic-view wandeling gemaakt. Ook schitterend, prachtige uitzichten, rotsen en papegaaien.

Aan het eind van de dag weer terug met de veerboot en we dachten in de verte dolfijnen te zien. Kortom: we kijken onze ogen uit. De mensen hier zijn zo relaxed en vriendelijk! En het weer is prima, zonnig en zo rond de 25 graden.

Morgen staat er weer iets bijzonders op het programma: whale watching.

1. Ria van den Brink:
    27 september 2016
    Hoi,Wat leuk om te lezen wat jullie daar beleven,en die leuke foto,s ook.
    Hier is t zonnig met een strakblauwe lucht.
    En ik zag t tijdverschil,raar he?
    nou veel plezier weer daar.
  2. Jantine:
    Hoi Wil,
    ik lees al je mooie verhalen ,heel leuk!
  3. Johanna Maarschalkerweerd:
    27 september 2016
    Dat was weer een mooie dag
  4. Adri:
    27 september 2016
    Ja dat tijdsverschil is altijd lastig. Maar dat is zo aangepast hoor in je biologische klok! Het is een schitterend land. Jullie gaan de tijd van jullie leven hebben. Ben er zelf nooit geweest. Maar waar ik werk hebben ze ook bedrijven daar, dus ik hoor dat dan. 1 collega is geemigreerd met haar partner. De hele levensstijl is zo anders daar. Geniet er maar van! Van de haaien en dolfijnen. En morgen de walvissen!
  5. Gerianne:
    27 september 2016
    Je blog leest lekker weg, zo lekker enthousiast, jullie gaan je niet vervelen ;) fijn dst de jongens goed geslapen hebben. Benieuwd naar de foto's! Xx
  6. Opa Wob:
    27 september 2016
    klinkt allemaal goed en een hele belevenis en ervaring dat neemt niemand jullie meer af
  7. Marina:
    27 september 2016
    Klinkt goed!! Geniet er maar voor 500% van.
  8. Wendy:
    27 september 2016
    Super leuk om al jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Kunnen we toch een beetje mee genieten!! Geniet van alle mooie en bijzondere momenten!! Xx
  9. Maria Kraaijeveld:
    28 september 2016