Dagje Airlie Beach

5 oktober 2016 - Airlie Beach, Australië

Daan en ik sliepen gisteren al rond 21 uur. We waren vermoeid van alle indrukken van het zeilavontuur. Wat was het gaaf! We hebben bijna het klokje rond geslapen en de rest van de dag er een luierdagje van gemaakt.

Omdat er verder geen gasten zijn bij ons appartement hadden we het zwembad voor ons alleen. Heerlijk gebadderd en gezond. Verder lekker wat gelezen en gebruik gemaakt van het wifi. Normaal kijken we best regelmatig op onze telefoon, maar we hebben het nu amper gemist. Heerlijk in het moment leven!

Daan heeft heel dapper hard gelopen ondanks de warmte. Dat deed hij ook al in Sydney: een rondje langs the Opera House. Echt goed van hem!

Morgen kunnen we onze huurauto ophalen en reizen we verder naar Magnetic Island. Zin in!

1. Adri:
    Heerlijk een luierdagje tussendoor,
    Veel plezier met je huurauto, links rijden toch?
  2. Marina:
    5 oktober 2016
    Wat doen jullie toch gave dingen! Zo leuk om mee te mogen lezen met jullie droomreis!
    X
  3. Johanna Maarschalkerweerd:
    5 oktober 2016
    Op naar het volgende avontuur.sportief hoor evengoed hardlopen klasse.
  4. Sandra:
    5 oktober 2016
    Heerlijk! ff bijkomen! Op naar het volgende avontuur ;-).
  5. Andries den Besten:
    Mag 'k mee?
  6. Tamara:
    5 oktober 2016
    Heerlijk even bijkomen in zo'n mooie omgeving ☀️
  7. Opa Wob:
    5 oktober 2016
    wat een topper om toch te sporten.
    Goed om alle indrukken op een luier moment te overdenken.
    Op naar het volgende avontuur. Rijdt voorzichtig
  8. Gerianne:
    5 oktober 2016
    Op naar het volgende avontuur!
  9. Jantine:
    5 oktober 2016
    Oh ziet er weer lekker uit alllemaal,Daan aan het hardlopen,lekker een andere omgeving om te joggen.
    Geniet er allemaal van.
    Xx
  10. Jantine:
    5 oktober 2016
    Ziet er lekker uit ,even relaxen.
    En lekkker geslapen; heb je ook wel nodig he
    Daan lekkker hardlopen weer eens wat anders dan Nijkerk!
    Voorzichtig an xx
  11. Ria van den Brink:
    5 oktober 2016
    Was ik er maar even bij hahaha
  12. Natasja:
    6 oktober 2016
    Wat een zaligheid zeg. En wat is dat genieten met z'n allen!
  13. Betty Nederlof:
    6 oktober 2016
    AAAHHHH ik snap zo goed hoe jullie aan het genieten zijn.....maar pas op het is verslavend........straks weer thuis.....heb je de herinneringen....maar wil je dolgraag weer op reis......voor ons is het aftellen nu ook begonnen ....4-2-2017 vliegen we naar Costa Rica.......
    Blijf genieten.....en zuig al die mooie indrukken maar lekker op....