Mission Beach dag 2

10 oktober 2016 - Mission Beach, Australië

Vandaag heerlijk rustig aan gedaan. Ontbeten en daarna het dorpje in. Daniël heeft via Google iemand gevonden die de laptop waarschijnlijk kan maken. 's ochtends zijn we daar eerst naar toe gereden. Het adres bevond zich bij een woonhuis. Best apart. Maar al snel leek het betrouwbaar. De man heeft even gekeken en hij dacht dat het hem lukte om hem voor donderdag (dan reizen we verder) te maken. Ik spring een gat in de lucht als het klopt. Zou heel fijn zijn! Daarna nog wat boodschappen gedaan en gezocht naar een carwash, want er zit veel zout op de auto van de golven op de ferry. Dat is erg slecht voor de auto, zegt Daan. :) We hebben flink gezocht en gereden, maar dat kennen ze hier niet echt. Bij navraag zei een caissière: daar heb je toch de kinderen voor?!
Eenmaal thuis gingen de jongens direct zwemmen en kayakken (en dus niet de auto wassen). Er liggen twee kayaks bij het huis en dat is meteen een mooie oefening voor morgen als we een kayaktour gaan doen. Best pittig nog door de sterke stroming! De rest van de middag heerlijk geluierd in en om het huis. Net weer gebbqd en nu bijna naar bed. Morgen gaat vroeg de wekker.

1. Adri:
    Succes met de laptop!
  2. Johanna Maarschalkerweerd:
    Ziet er lekker uit
  3. Ruth:
    10 oktober 2016
    Hoi allemaal, maar Finn in het special!
    Wat een gave foto's!
    Jullie hebben het goed naar jullie zin zo te zien!
    Wilde dieren, mooie stranden, lekker zwemmen!
    Heerlijk om te zien!
    Heel veel plezier!!
    Groetjes, Ruth
  4. Opa Wob:
    10 oktober 2016
    zout op een auto? Dan ga je hem wassen? doen we hier pas na het winterseizoen haha
  5. Pien:
    10 oktober 2016
    Kampernoellieee. Grapje...hoe smaakten ze? En wat zit er allemaal in? Ziet er lekker uit in ieder geval. Maar alles ziet er daar heerijk uit volgens mij :) . Hopelijk kan de laptop gemaakt worden. Kajakse iig. Kus van ons