Mission Beach

9 oktober 2016 - Mission Beach, Australië

Om 10 stonden we met de auto op de ferry en om 14 uur waren we aangekomen in Mission Beach. We zien het landschap veranderen nu we noordelijker komen. Dichtbebost en meer tropisch. Onderweg ook een bosbrand gezien. Het is ook wel erg erg warm. Ook veel borden over de kasuaris, het beestje is erg belangrijk voor het regenwoud en wordt te vaak aangereden. We houden ons dan ook netjes aan de snelheid.
Ook dit huis overtreft onze verwachtingen. Het ligt in een tropische tuin pal aan de oceaan. Wat een prachtig gezicht! Daniël en Kay willen dolgraag de F1 zien, helaas lukt het ze niet om de goede zender te vinden. Gelukkig lukt het wel op Daan's mobiel en zien ze Max op een minischermpje tweede worden. Knappe prestatie! En wat een spannende race!
Na de race duiken de mannen de oceaan in en na afloop gaan we bbq-en. Als we om ons heen kijken voelen we ons enorme bofkonten. Bijzonder dat we dit mogen mee maken en wat genieten we! Dit vergeten we nooit meer.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Johanna Maarschalkerweerd:
    9 oktober 2016
    Weer zo een mooie locatie geniet ervan
  2. Opa Wob:
    9 oktober 2016
    wow wat een plaatjes weer
  3. Marjoke:
    9 oktober 2016
    Jullie zijn zeker bofkonten! Mooi allemaal!! Geniet ervan.
  4. Harold:
    9 oktober 2016
    Heerlijk, wat een super ervaringen.
    Geniet er nog maar lekker van!
  5. Pien:
    Prachtig weer! Enjoy!